събота, 1 януари 2011 г.

Обява


Родил съм се подстриган на черта тип „купичка“, в една от международните болници в Банкок. Баща ми е олимпийски шампион по пинг-понг, а майка ми е триатлонистка. Двамата се запознали по време на олимпийските игри в Южна Корея през лятото на 1988-а. Две години по-късно – ето ме и мен. Семейството ми е от онези сплотени типове, които винаги споделят всичко заедно, празнуват всички празници и спазват обичаите. От малък ходя на църква и тренирам тялото си, за да е силен духът ми. Слушам само хубава музика от сорта на Майлс Дейвис и Чъби Чекър, а веднъж в месеца ходя на опера. Също ходя често на театър, макар че предпочитам киното. Свикнал съм от малък да гледам филми. Гледал съм всякакви филми, но най-обичам хубавите филми. Любимите ми режисьори са Луис Бунюел, Федерико Фелини, Микеланджело Антониони и Франсис Форд Копола. Любимият ми филм е Кръстникът, всъщност втората част, за мен е най-добрата от трилогията, не знам дали е заради Робърт Де Ниро, но ми повлия повече от останалите. Гледах двете части, когато бях малък, тогава исках да стана кръстник, но после гледах третата част и се отказах. После исках да стана сладкар, да продавам торти и да се мацам, но в последствие отхвърлих и това. Реших да стана футболист, да бъда спортист, като родителите си, но щом те разбраха за ршението ми, ме накараха да се откажа. Не можах да разбера защо бяха толкова против, но аз реших да опорствам и тайно се записах в местния футболен клуб. Определено не беше това, което си представях. По телевизията даваха как някакви деца си подават една топка, разучават системи, техники, трикове, учат теория, а в моя клуб просто ни хвърляха една топка и ние я гонихме няколко часа, докато свършат тренировките. Разочаровах се и се отказах от футбола, сега съм банкер, по цял ден се занимавам с документи и пари и не ми остава време за нищо. Нямам сериозна приятелка от .. не помня дори колко време, което ме подсеща, че трябва да продължа с описанието. Няма да изреждам любимите си ястия, защото обичам да похапвам почти всичко, как изглеждам можете да видите от снимките. Постарах се да не са само на лицето ми, защото не понасям хора, които качват снимки само на лицата си. Забравих да спомена, че обичам да чета, любимите ми книги са „Хари Потър и Стаята на тайните“, „Хари Потър и Огненият бокал“ и „Хари Потър и Орденът на феникса“. Другите части не ме изпълниха, както тези. Може да се каже, че съм автоманяк, влюбен съм в автомобилите на Фиат и цялата им производствена база, включваща Ланча, Алфа Ромео, Ферари и т.н. Може да се каже, че съм доволен от новината, че се разцепи на Фиат и Фиат индъстриал, защото определено ще спечелят повече инвеститори и ще създават още по-добри модели за каране и за обичане. След тази купчина информация мисля, че жената, която търся ще успее да ме опознае поне малко и да разбере, че аз съм човекът за нея. Надявам се обявата ми да има успех, тоест аз да имам успех. Всъщност няма определен тип по който си падам, бил съм с кльощави, пухкави, руси и черни и не мога да кажа, че предпочитам еди си какви, така че дерзайте. Чакам писмата ви.

5 коментара:

  1. Здравейте, казвам се Керис Фрейзър от Тайланд, искам да споделя невероятно преживяване, което имах с всемогъщия д-р Огундейл заклинател, съпругът ми Грег искаше да се раздели с мен и подаде молба за развод, а той беше с друга жена, наистина бях опустошен, плаках ден и нощ всеки ден, разказах на мой приятел за моята ситуация и тя ми каза за мощния колесник за заклинания, наречен д-р Огундейл, чувствах се малко скептично към него, но просто реших да го опитам. всяко нещо, което д-р Огундейл ме помоли да направя, и той ми обеща резултат от 24 часа и на следващата сутрин, когато приключи с заклинанието, за мое най-голямо учудване беше съпругът ми Грег на колене да ме моли да му простя и да го приема обратно и днес заедно сме, толкова съм щастлив, благодарение на д-р Огундейл. Той има силата на всякакъв проблем, той може да ви помогне да се свържете с него чрез: Email: (ogundeletempleofsolution@gmail.com) WhatsApp или Viber Chat: (+27638836445).

    ОтговорИзтриване
  2. ЧУДОТО: Казвам се Джоан Поррас. Искам да разкажа моята история тук как д-р Огундейл върна съпруга ми за мен със заклинанието си в рамките на 24 часа, а заклинанието е безобидно. Потърсих помощ навсякъде, но само д-р Огундейл успя да помогне. Получих неговия контакт от някой, на когото преди е помагал в интернет. Ако имате нужда от помощ, съветвам ви да му пишете, ако имате нужда от помощ чрез WhatsApp или Viber Chat: +27638836445. Имейл: ogundeletempleofsolution@gmail.com. Казах му, че ще споделя добрите новини за него, той е много страхотен.

    ОтговорИзтриване
  3. Казвам се Педро Хейс. Просто искам целият свят да знае за заклинателя, който срещнах в интернет, наречен д-р Огундейл, не мога да обясня как ми е помогнал, ще споделя няколко думи тук. Жена ми напусна с децата си преди 7 години. Миналата седмица преглеждах интернет и намирам някакво свидетелство, споделено от толкова много хора, които говорят за д-р Огундейл, бързо се свързах с него за помощ в рамките на 24 часа, съпругата ми се свърза с мен, за да ми поиска прошка, и тя се върна в живота ми и ние сме щастливо женен отново, какъв страхотен МИРАКЛ толкова съм щастлив. Д-р Огундейл върна жена ми в рамките на 24 часа. Не мога да опиша всичко в писмена форма. Всичко, което мога да кажа е, много благодаря, много съм щастлив. Той ми каза да споделя историята, както всеки прави, ако се нуждаете от някаква помощ. Свържете се с д-р Огундейл в WhatsApp или Viber Chat: +27638836445. Магиите му са ефективни и безобидни, всичко за д-р Огундейл е супер.

    ОтговорИзтриване
  4. Поздрави на всички, които четат това свидетелство. Казвам се Майер. Бях отхвърлен от съпруга ми след седем (7) години брак, само защото друга жена имаше магия, за да го манипулира. Един ден, когато четях през интернет, видях няколко свидетелства, споделени от различни хора, разказващи за д-р Огунделе, мощен заклинател на заклинания, как той им помага при техните взаимоотношения, затова се свързах с д-р Огунделе в неговия WhatsApp: +27638836445. Той ми каза да не се притеснявам, че съпругът ми ще се върне при мен след 24 часа, точно след работата си, съпругът ми ми се обади по телефона и поиска моята прошка, какво голямо чудо направи д-р Огунделе, радвам се да го оставя всички знаете, че този заклинател има силата да върне влюбените и да реши други проблеми в отношенията. Заради него сега съм доволна от съпруга си, благодарение на д-р Огунделе. Ако имате нужда от помощ, свържете се с него на неговия WhatsApp: +27638836445. Имейл: ogundeletempleofsolution@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  5. Казвам се Лиза Бари, искам да засвидетелствам пред широката общественост как връзката ми беше възстановена от великия заклинател, който някога съм имал предвид, наречен д-р Огунделе, след като д-р Огунделе заклина да върне съпруга ми в рамките на 24 часа бившия ми -съпругът ми се обади и поиска моята прошка. Сега отново сме щастливи заедно като любовници и семейство. Всичко благодарение на д-р Огунделе, който направи любовна магия за мен, за да се върне съпругът ми у дома. Ще продължа да споделям това, докато всички видят моето свидетелство, защото този човек е мощен и истински. Можете да се свържете с д-р Ogundele на Viber или WhatsApp Chat: +27638836445.

    ОтговорИзтриване