четвъртък, 3 март 2011 г.

зелена и червена слушалка


„Зелена слушалка“
  • Ало.
  • Свиня мръсна! Как не те е срам, бе?
  • Кой се обажда?
  • Не ми се прави бе, идиот! Лора всичко ми разказа, всичко! Вече нищо не значиш за мен, вече си едно тъпо животно, като всички мъже.
  • Ама вие май имате грешка.
  • Ти имаш грешка. Много сбърка, като ми се подигра по тоя начин. Можеше да е с някоя друга, не най-добрата ми приятелка. Говедо.
  • Хаха. Ама сбъркали сте номера бе, госпожо.
  • На какъв се правиш бе, Иване? Поне го приеми, като мъж. Свърши, т'ва беше между нас. Вече не искам да те виждам ...
  • Ама ...
  • ... не искам да те чувам и даже ако се засечем случайно някъде, хич не си прави труда да ме поздравяваш. Ти не съществуваш, разбра ли?
  • Казвам се Деян.
  • Моля?
  • Сбъркали сте номера, казвам се Деян, а не Иван.
  • Не е ли 0894 302 851?
  • Не.
  • О, Боже.
  • Да.
  • Съжалявам.
  • Да.
  • Наистина, простете! Ама какви ви ги наговорих ...
  • Няма проблем. Явно сте насъбрали доста.
  • Доста е дребна дума.
  • Мхм. Ъъм, добре.
  • Да. Ммм.
  • Дочуване?
  • Ами да, всъщност най-добре е...
  • Как изглеждате?
  • Моля?
  • Опишете ми как изглеждате.
  • Ама вие сте някакъв извратеняк.
  • Не, аз съм пис ...
„Червена слушалка“

„Зелена слушалка“
  • Ало, Миме, искаш ли да се видим днес?
  • Иване, ти ли си бе?
  • Аз ами, кой да е?
  • Копеле мръсно.
  • А? Какво?
  • Ох, забрави. Не искам да те виждам повече.
  • Ама защо? Какво е станало?
  • Спа с най-добрата ми приятелка, това е станало,
  • Таня?
  • Лора бе, идиот. Ама ти и с Таня ли?
  • Не, естествено.
  • Ти си най-голямото прасе на планетата.
  • Нищо не се е случвало между мен и тия жени.
  • Сбогом.
  • Глупач ...
„Червена слушалка“

„Зелена слушалка“
  • Ало, пак съм аз.
  • Кой?
  • Момичето, което ви заряза по телефона, по погрешка.
  • Интересно.
  • Кое?
  • Ами това, че ме помислихте за извратеняк, а ме търсите отново.
  • Да, глупаво е. Съжалявам, че ви обезспокоих. Дочуване.
  • Не, чакайте.
  • Какво?
  • Как се казвате?
  • Мария.
  • Значи сте една от 300-те хиляди жени в България с това име.
  • Моля?
  • Нищо. Сваляческа реплика.
  • Ахам.
  • Как се чувствате?
  • Изтощена.
  • Знам, че ще прозвучи тъпо, но ви разбирам.
  • Изневерявали са ви?
  • Не, но ...
  • Значи не ме разбирате.
  • Да, права сте.
  • Както и да е. Не знам защо ви се обадих. Тоест знам, тоест ...
  • Няма значение, важното е, че сте го направила.
  • Да и сега не знам какво да ви кажа.
  • Искате ли да изпием по едно?
  • Не днес.
  • Утре?
  • Може.
  • Откъде сте, всъщност?
  • София.
  • Ха-ха-ха.
  • Какво има?
  • Аз съм от Бургас.
  • Жалко.
  • Защо?
  • Имате приятен глас.
  • Благодаря. Вие също.
  • Е, беше ми приятно да си поговорим.
  • И на мен, какво ще кажете - утре по същото време?
  • ОК.
  • Супер.
  • Дочуване.
  • Чао.
„Червена слушалка“

Няма коментари:

Публикуване на коментар