понеделник, 20 август 2012 г.

Gone to Slumberland!



Обувките ми са сами навън. Но са чифт. Първо бяха гнездо на бухал. После се закачиха на рогата на един елен. Сега нямам обувки. Сега ходя бос.

Главата ми е аквариум, но липсва златната рибка.
До полилея кръжи дирижабъл. Аз се рея след него.
Обещава ми сладки сънища и ме води при господаря си.
Облича ми пижамата. Чакай!
Май не искам подобни истории, с щастлива целувка накрая.
Искам живот, а не сън. Искам реалност.
Връщам се. Тупвам в леглото. Отварям очи.
От удара в земята боли.
Реалността е самотна. Калъфката – влажна.
Пак съм облякъл невидимото си наметало.
Май ще приема. Но пространството над мен е празно.
Зеро.
Ни‘ дирижабъл, ни‘ дявол.
Пуля се през прозореца.
Кънтя през решетките.
Отведи ме! Отведи ме! Отведи ме!
Вземи ме в деколтето си. Обещавам да се храня с надежда.
Обещавам да ти давам без да взимам.
Да ти отварям вратата.
И бирата.
Отведи ме при безкрайната лекота.
При черните слънчогледи и мириса на мокра поляна.
Отведи ме на някое хубаво място.

И си намерих обувките... под леглото.

1 коментар: