събота, 26 май 2012 г.

неразделни



Те са неразделни. Звучи ми като израз, с който искаш да кажеш, че някаква храна не може да бъде част от разделното хранене. Ебати! Всичко в главата ми е наобратно. Не знам вече дали и устата ми не е над носа. Не е ...
Винаги съм се чудил какво е да си неразделен с някого, какво е да прекарваш всяка минута от шибания си ден с приятел, с жена или с кучето си? АЗ не съм от хората, които намират отговор на подобен тип въпроси. Аз съм от онзи тип самотници, които предпочитат да се излежават в леглото и да съзерцават тавана, които обичат разходките с музика в ушите или компанията на дърветата в парка. Звучи глупаво и романтично. Всъщност е супер нещастно. Аз съм поредният нещастник, обзет от прокрастинацията. Толкова си погълнат от монотонноста на тъпото си ежедневие, че се чудиш на какво да се усмихнеш. Дали да се усмихна на закуската, която сам сътворих? Дали да се усмихна на касиерката в магазина? Дали да се усмихна на бездомните кучета пред входа ми, които не спират да ме лаят, въпреки че вече мина месец от запознанството ни? ... Искаш да дадеш радост, искаш и да получиш.
Накрая отчаянието от липсата на подходящ партньор ме кара да се усмихна на самотата. Може дори да се каже, че сме неразделни. Тя ли е най-подходящата съпруга?
Не, просто е винаги с мен. Никога не се е отказвала да ме преследва, въпреки че съм се влюбвал в други. Никога не ме е ревнувала, въпреки че е седяла отстрани и е гледала как се въргалям в леглото с всякакви жени. И никога не се е оплакала от нищо. Кой би повярвал, че самотата е най-вярната от всички. Аз не бих, дори е смешен фактът, че някой би я възприел като жена. Колкото и да е смешно, обаче, в момента тя е моят партньор. Един мъж трябва да обича жената до него - да се държи джентълменски, да й осигурява необходимата козметика и колкото и несъгласен да е с нея да успява да сдържи нервите си за после, когато ще избяга в клуба с останалите джентълмени и ще си спретне хубав масов бой, за да разпусне.
Затова обичам и уважавам самотата. Въпреки това аз съм най-незадоволеният, нещастен и фрустриран обвързан човек на земята.

4 коментара:

  1. И аз често се чудя как може някой да прекарва по цял ден с някого без да си омръзват. Как постоянно имат някакви теми на разговор. Но като срещнеш точния човек, го разбираш.

    ОтговорИзтриване
  2. Винаги има подходящ партньор, само дето зависи от посоката, в която гледаш.

    ОтговорИзтриване
  3. доставка на алкохол.. готин ник :D

    ОтговорИзтриване
  4. Понякога самотата е единственото спасение. И най-верният партньор. Плюс това никога няма вкус на "коктейл от бира и мляко". :)

    ОтговорИзтриване