Това са някакви задачи, които са ми давали по рекламните агенции, когато кандидатствах за копирайтър. Тъй като те не благоволиха да ми отговорят, предположих, че няма нищо лошо в това да покажа идеите си и хората сами да преценят дали стават или не :)
Клиент:
Верига ресторанти за бързо хранене.
Предлага свежи сандвичи, салати и бисквитки, приготвени пред теб и по твой вкус. Марката е популярна в цял свят, а от няколко години веригата набира скорост и в България (над 150 000 фена на Фейсбук страницата в БГ). www.facebook.com/subwaybg
Задача:
Да представим нов продукт в менюто на Subway – Закуска.
15 см SUB с бекон и яйце за 2.99лв.
Закуска се предлага само сутрин до 11ч.
Цел:
Да провокираме хората да опитат новия сандвич и да свикнат да закyсват в Subway.
Целева група (хората, на които говорим):
Млади хора между 18 – 30 год.
Eлементи на кампанията:
Радио (като ти избираш в кои радиа и колко варианта да има)
Headline за принт реклама и визия (описание на визията)
Интернет активност – кампания в социалните мрежи (описание на идеята)
Нестандартни медии – Инсталация или събитие, извън мястото на продажба, които да представят по интересен начин новия продукт на потенциалните клиенти. (описание на идеята)
Радио
Текст – дълъг вариант:
Диктор: Някога, много отдавна, още когато динозаврите са бродили по тези земи, беше изобретена класическата закуска. Майката на Ти-рекс, сложи тигана си върху изригващия вулкан и загря мазнината, счупи две яйца в него, разбърка ги и реши да добави бекон. Когато всичко се изпържи добре, тя сложи закуската в чинията на малкото динозавърче. Тогава се чу ужасен тътен, астероид удари земята и лед скова всичко живо. Земята потъна в мрак за дълго време. До днес, когато учени от изследователските центрове на Събуей откриха класическата закуска и решиха да я включат в менюто си, в памет на геройски загиналите динозаври. Вземете своя 15 см съб с яйце и бекон на супер цена само за 2,99 лв, до 11 сутринта.
Текст – къс вариант:
Диктор: Някога, много отдавна, още когато динозаврите са бродили по тези земи, беше открита класическата закуска. Открийте я и вие - в Събуей! Вземете своя 15 сантиметров съб с яйце, бекон и зеленчуци по избор, на супер цена само за 2.99, до 11 сутринта. В памет на динозаврите.
Headline, print, визия: На общ план, посредата на кадъра виждаме голям женски тиранозавър с престилка, червило на устните и дълга червена коса, който готви яйца с бекон. Сложила е тигана си върху изригващ вулкан, а някъде до нея чака, седнало на масата, малко тиранозавърче, което се облизва и е с вилица и нож в късите ръчички. На фона динозаври извършват нормални за тях ежедневни неща. Над тях приближава огромен астероид. Долу вляво стои ясно разпознаваем 15 см съб с яйце и бекон, а вдясно е означена цената на продукта – 2.99 лв, до 11 часа. Над цялата картинка стои надпис: Преоткрий класическата закуска!
Интернет активност – Във фейсбук страницата на Събуей може да се появи игра за потребителите, в която участниците да спечелят някаква награда или награди. Един месец безплатна закуска, чаши, рекламни материали, карти за намаление или нещо лъскаво по което хората биха си паднали. Играта ще е следната: Всеки желаещ може да запише видео на което прави своята любима закуска. Видеото се качва на фен страницата на Събуей и се оценява от останалите потребители. Този който има най-много лайкове, т.е. приятели печели.
Нестандартни медии – Из централните места в градовете могат да бъдат разпръснати инсталации на ледени блокове със заклещени събове в тях, които да се топят. Не е задължително това да са реални ледени блокове, които да капят по улиците и тротоарите или пък реални сандвичи, но да пресъздават подобна реална картина. Вниманието на хората ще бъде привлечено от такъв тип гледки, дори няма нужда да се слагат рекламни надписи, защото събовете са с ясно изразена форма и вид, тоест са достатъчно разпознаваеми за търсения таргет.
Няма коментари:
Публикуване на коментар