петък, 4 юли 2014 г.

историята показва, че историята се повтаря

едно за теб едно за мен

иска ми се да имам дървени очила
които да ми се вържат с дървените флешове
и дървения кейс на телефона
и всички да ми завиждат на перчема

обаче съм се родил ездач
от онези хора които покоряват
и не се спират за да се похвалят
с една дума мразя всичко което изброих

иска ми се да се науча да стрелям с лък
да опъвам тетивата с крак
докато съм застанал на челна стойка
и Дядо Коледа да ми ръкопляска

всички сме виновни
но някои сме добри
и сме слушали през годината

искам сандвич със шунка и маргарин
знам, че повечето смятат маргарина за гадост
една от идиотщините на французите
и предпочитате да готвите с масло
обаче на мен сандвичите с маргарин са ми по-вкусни

искам облак и път да стигна до него
искам тялото ми да е цветно
ти искаш ли палто в замяна

искам в задния двор да имам градина с река
ти може да искаш мост по средата
за да се срещаме там някъде

искам величествени рога
но не ми ги слагай ти
защото ще поискам пистолет с две дула
който ще заредя и ще насоча
едно за теб едно за мен
и трудно ще се спра да натисна спусъка

Няма коментари:

Публикуване на коментар