вторник, 7 декември 2010 г.

Купете стария си фб профил от най-близката бакалия!!!


Урок по Бизнес. Отивам в магазина и се оглеждам за белия хляб. Видях го и подадох един на продавача, за да го сложи в торбичка, а той ми вика имаш ли фейсбук.WTF? Викам, имам си, мерси. А той ми вика, че можел да ми предложи новия профил само за 14.99 лв. Ае тва да не ти е майспейс, кви ти нови профили? -Отвърнах му аз. А той ми рече, че Зукърбърг изкарал нов профил на пазара и че всеки може да го тества безплатно, но дата версията изтичала след седмица. Палнах крачката и веднага се прибрах вкъщи, за да пробвам новия профил. След 5 секунди вече ми беше омръзнал да го гледам, мега ми е грозен. Исках да се върна назад, но не намерих ънду командата. Затова отидох в магазина, за да се посъветвам с продавача. Той ми се изсмя, оказа се, че новият профил в напълно безплатен. Сега старият се продава и всеки който се е набутал с нов може да си възстанови стария само чрез закупуването му от бакалията. Цената му е 21.67 без ДДС. Това е добър бизнес.

4 коментара: