петък, 8 юни 2012 г.

нервозни кюфтенца




Бахти. Отрязаха ми косата и я продадоха на някаква лисица, за да си я присади на опашката.
Бахти. Пълно е със смъртожадни в тая София!
Бахти. Лейди Гага ми е скучна. Аз не съм за тази планета.
Бахти. Днес видях летящата котка. Препарирана.
Бахти. Летящата котка кацна на клона над главата ми.
Бахти. Аз съм котешка тоалетна.
Бахти. Искам жена с дълга коса.
Криво ми е.
Бахти. Вече не съм тъжен.
Но съм празен!
Бахти. Търся си муза.
Бахти. Не мога да ям сандвич в почивката на работа.
Бахти. Нямам работа!
Бахти. Имам азбука по ръцете.
Бахти. Искам да я изсипя и да падне подредена.
Бахти. Няма никакъв смисъл.
Бахти. Спах със всички музи.
Бахти. И аз ще стана винтидж, момче!
Бахти. Забраниха ми летенето. Искат да ходя по земята.
Бахти. Искам 1000 лева заплата!
Бахти. Прекалено често го използвам.
Бахти. Ми е паразитна дума.

2 коментара: