четвъртък, 19 април 2012 г.

magic dick

Представи си лимони, толкова кисели, че чак зъбите те заболяват! Представи си вятър, силен колкото пет великана! Представи си музика, която не звучи! Представи си океанът да е от лава! Представи си близнаци с общо око! Представи си мравките, подредени в редица, образуваща азбука! Представи си самолетите да дълбаят в земята или рибите да летят! Представи си човек, обърнат с хастара навън! Представи си паста за зъби от кал! Представи си дракон на гърба на слон и много, много облаци...
Небето ниско ме притиска, а някои живеят в кутии за обувки. Миришат ми на вакса, потъмнели срещу слънцето танцуват, играят си на криеница, но вместо да се крият, се събличат. Медузи по терлици дишат в ритъм, взимат наркотици и светят, светят в тъмното, където милиони организми се завиват с юргани.
Ярост, похот, нищета...
Пепеливо чело в спомени търкалям. Пепеливи мисли се извиват и чертаят, криво-ляво им се получава.
Сега сигурно можеш да си представиш как се чувствам. Счупи ми очилата, счупи ми инструментите за работа, счупи ми апарата за дишане и ми завря пръчка между спиците на колелата на инвалидната количка. Ти си изрод. Бандит. Вандал. Гамен. Геноцид за тебе. После ще си поиграя с мъртвото ти тяло. Може и да ми хареса. Акула меси козунаци. Имаш мустак от млякото на баба. Очите ти са кръгли и имаш миди в ушите. Как е моето момиче? Как е да живея под крилата ти? Как е да те дишам и разлиствам? Имам три сърца, като октопода и само един мозък, като хората...
Kрай

5 коментара:

  1. "Представи си лимони, толкова кисели, че чак зъбите те заболяват! Представи си вятър, силен колкото пет великана! Представи си музика, която не звучи! Представи си океанът да е от лава! Представи си близнаци с общо око! Представи си мравките, подредени в редица, образуваща азбука! Представи си самолетите да дълбаят в земята или рибите да летят! Представи си човек, обърнат с хастара навън! Представи си паста за зъби от кал! Представи си дракон на гърба на слон и много, много облаци..."

    В тази уводна част има една безумно силна фигура - за близнаците с едно око. Всичко останало са ужасяващи клишета и разбиват на пух и прах магията на нещо наистина въздействащо.

    ОтговорИзтриване
  2. Звучи ми като песен на Дони... деа знам, нещо не ме кефи... предпочитам да има някаква целенасоченост, а не рандъм изречения и думи, които ми е трудно да схвана... Извинявам се ако съм тъп, но е късно и съм и малко пиян, и просто са ми странни тия редици шантави думи... :D

    ОтговорИзтриване
  3. готино! всеки има дни, в които лудостта го отнася в състояние, в което физическото бездействие е пълно, а мисълта се лута в абсурдни сюжети...

    ОтговорИзтриване
  4. Имаш всичките ми лайкове...до живот...точка.

    ОтговорИзтриване